Ringvallen

Wey vad duktig jag är på att uppdatera! Jag tycker personligen att folk med bloggar bör uppdatera minst en gång per dag, men jag själv gör verkligen inte det .
En blogg jag finner så sjukt intressant är min fina väns , Cornelia Rylen! Hon har ju ett sjukt spännande liv som gör det fruktansvärt kul att läsa hennes blogg. Hon uppdaterar nog minst tre gånger per dag? Ofta efter att hon ridit några hästar och lite allmänhet på tankar osv hon är ju min guru liksom , hon är en person jag älskar inom den ytliga västvärlden , cred till dig!<3

När jag ändå är inne på bloggar atm, så kan jag säga att många tjejer som har bloggar ska alltid snacka skit om varandra , hahaha! Patetiskt. Vet en som ofta syftar på mig om diverse saker, det är så störande men jag försöker att inte bry mig:). Nog om det .

Mamma och jag har besökt Hööks i Norrköping förra veckan, handlade en del behövliga saker faktiskt och jag är super nöjd! Hade kontakt med två utav tjejerna i butiken och dom va helt otroligt söta , vi hästfolk är ju så tacksamma att få ha billiga&BRA Hööks i norpan.

Yanne har fått ett nytt upplägg, som passar honom super :) allt för att han ska må bra ! Hjärtat. I morgon blir de ridning efter lunch tillsammans med syster :). Och i morgon kväll har vi match på Ringvallen ;). Nu ska jag blunda! Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0