Revenge

Jag är sämst på att blogga jag uppdaterar sällan men ändå sitter jag och klagar på alla andra som inte kan blogga lite oftare , så otroligt korkat egentligen. Men strunt samma faktiskt . Idag börja dagen lite dåligt för Rasmus fick med sig min plånbok till jobbet så jag sitter och väntar på skjuts till Ringarum . Har fått mina tider inför Norrköping Horse Show som jag ska jobba på , super roligt! Börjat ha hoppträning för Helena och Daffe med vilket gick super bra trots liten bana:). Så kul när man får vara med ifrån början i hoppningen. På fredag blir det mer hoppning . För övrigt har jag skadat min högerarm lite så igår fick Yanne vila.. Usch gillar inte att han fått vila mer än vanligt .. Men idag ska jag iaf rida honom på banan men han bett-torka!!!! Vill ha ett babypelham till honom då mitt vanliga 2delade pelham är för skarpt... Bajs . Någon som har ett till övers i 11.5? Let me know .

Igår var jag med mina kusiner på tävling på Smedby Gård, tur att det bara va träningstävling, gillar faktiskt inte deras anläggning ... Snea och ojämna hinder , fasta och rätt otäcka hinder .. Hmm. Men tur är så gick de bra för kusinerna. Gjorde klart i mitt stall på morgonen så Rasmus & jag umgicks mera än vanligt igår:). Tvättade 940in tillsammans myste på restaurang och sedan slapp i soffan. Bra för själen.

Inlägg ifrån iphonen därav slarvet ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0