Kontrollera dig själv

Så jävla seg morgon, ni anar inte så trött jag är när klockan ringer .. Har legat och dragit mig över en timma istället för att gå upp , snark.. Men nu är det dags att sätta fart , hoppa in i duschen och sedan fara hem och packa träningskläder , tillbaka till Sörping och träna med Mamma. Ska även trimma Yanne på banan efter det! Hittat ett bett han går bättre på inne på banan och igår gjorde jag tabben att rida ut på det bettet ........ Skulle bara skrittat ut men vi små joggade och tog två galopper vilket resulterade i ingenting , gick skit på de bettet så han stressade upp medans jag behöll lugnet och det är inget roligt då. Killen<3.

Iallafall så blir de bettet något jag använder på banan och jag vill ha ett babypelham att varva med .


För övrigt så är jag så trött på folk som ringer upp varandra och enbart pratar skit om andra , har ni inget liv är då frågan jag ställer till er? Idioter


Nu ska jag rusa. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0