Pass at me

Äntligen, är det ordet som jag inleder med i detta inlägg , har varit vaken sen 6.30 på en lördag och har spenderat hela dagen ute på vrf eftersom det har varit pay n jump där . Nu är jag helt slut och ska snart sova . Sitter i soffan hemma hos mamma och pappa tillsammans med Rasmus , mamma jobbar natt så hon är inte hemma :(. Pappa kom hem nyss och växlade ett par ord och snackade lite skit, men nu hör jag snark ifrån deras rum. Efter jag varit på vrf så fick vi mat hos Rasmus pappa innan vi åkte ner till Ringarum och rasmus följde med till mina hästar i kväll & nu har han träffat yanne:). Han fick vila idag eftersom de blev så sent , men i morgon ska vi jogga lite :). Får nog bli banan.. Men nu tar jag nog natt , så sjukt trött . Natti Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0