Jag vet att hon har problem , men frågan är när hon inser det själv!

Idag har min dag varit super! Spenderat x antal timmar i stallet med mina fina hästisar. När jag tog in yanne ifrån hagen igår hade han busat av sig en baksko , likaså idag fast en framsko , han är så söt så jag skrattar bara åt honom , mitt lilla snöre. Yanne fick röra på sig idag även att han tappat två skor , pratade runt med flera personen i omgivningen vad dom tyckte , för jag brukar annars vara i mot att rida när dom tappat en sko . Yanne fick i vilket fall gå lugnt på banan , känner att han måste få aktiveras då han är en väldigt pigg häst & jag vet inte hur han blir när han vilar :). Men han va sjukt fin vilket som och han visade ingen obekvämhet alls , banan är sjukt mjuk ( absolut inte tung ) men sanden är mjuk och inte stenig alls . Han är en sån trevlig häst och vi gillar varandra väldigt bra trotts att jag bara ridit honom tre gånger, jag hittar redan nya knappar , han är bäst! Efter jag var färdig med mitt och mina hästar tog jag min ann häst nummer två , idag har jag ridit ut på Mio och han var riktigt trevlig och rida nu , jag tycker det är stor skillnad och då red jag bara ut men det kändes skillnad ändå! En lyckad em/kväll i stallet!

Jag har sjukt svårt att åka ifrån stallet nu när yanne har kommit , vi står och myser och tittar på varandra hela tiden och han märker hur lycklig han har gjort mig! Tusse<3. Jag mår i vilket fall väldigt mycket bättre nu när yanne kommit hem till mig & jag hoppas att han tänkt stanna ett tag ;).

Nu ska jag sova för i morgon är de upp tidigt som gäller, ska till mitt andra hem VRF:) det är pay n jump där och då ställer man upp för klubben såklart!


Nu ska jag drömma om mina hästar, night!


Kommentarer
Postat av: Anonym

" det är pay n jump där och då ställer man upp för klubben såklart" hahaha! söööööde!

2012-03-24 @ 08:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0