ironi idoni ironi idoni

Som sagt igår så åkte jag ut till min homie corheelia och hade de väldigt bra! :D Red lite hästisar, jag började med Yannebanan och sen red vi Linda & Znuten ihop :D  MIIIS! Skönt och få åka ut dit och SKRATTA, :D. aae men de gick bra för att vara första gången jag red båda två, trodde som sagt jag skulle DÖ och bli avslängd in i ridhusväggen när ja red Linda , men jag överlevde :D. Yanne är SÅ snäll och hur söt som helst iaf och idag ska vi mest miiiiisa och ev ska jag klippa honom för han är SÅ fult klippt atm, eller de får nog bli i morgon istället så kan vi rida lite i em:).

Ska se om någon kan ta lite kort i kväll maybee, jaja vi får se :).

Lateeeer.


Bananen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0