Broken dreams, will never come true

Har absolut inget roligt att skriva om just nu, allting är fan tråkigt. Inget går som jag vill och jag är allmänt trött på mitt ointressanta liv. Skulle verkligen vilja vara helt ärlig och berätta allting som snurrar i min skalle, men de vågar jag inte.. Allting är bara trassel at the moment ....

Jag begär inte mycket alls faktiskt men nu ger jag nog upp... Dåliga besked staplas på varandra hela tiden och man orkar inte ta hur mycket som helst...




image description
Jag tycker om dig Hubba!


image description
Finafina tjejen


Saknar dig min brebenta älskling<3


Jag saknar dig min älskade Nimble<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-03-07 @ 18:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0