New year

Ligger i en kall säng och slappnar av för första gången idag. Mitt nyårs firande var väligt bra, det var bara jag , Rasmus och Robin hemma hos Robin. Firade in det nya året med matlagning , spel och även lite dricka och det blev ett lyckat nyår. Rasmus som hade jouren fick vara nykter, men det var ingenting som störde honom :) Min duktiga bästa kille<3.

Idag har det varit fullrulle fick stiga upp tidigt idag och fara hem till Ringarum för lite fixning utav ponny och sedan lastade vi och åkte till Eriksberg för lite hoppning och visning av ponny. Bemötandet var som väntat utav en del tjuriga människor , men vad gör väl det när man har världens bästa häst? Väl framme vid ridhuset så var vi så välkomna :).

Varför kom det sig att jag fick världens finaste häst? Sjukt tacksam och hon är helt underbar<3. Vi är inne på vårat tredje år tillsammans , lovely.


I morgon är det fortförande en hektiskt dag ! Upp tidigt för att åka hem och svida om till mina favoritkläder, sen ut mot Byngsbo för träning. I morgon är det två pass som gäller åååååååh vad jag älskar detta liv. När jag är klar där far det mot mina fina hästar och nibban ska få en lång och välförtjänad uteritt<3. Min fina.

Även tisdag och onsdag blir de uteritt på fm. Vi ska även på upptäcksfärd efter en ny sväng ;D. Och tisdag och onsdag eftermiddag spenderas ute på VRF, ska hoppa Chausette igen :).



Nog om detta slarviga snabbskrivda inlägg men nu ska jag sova.







Kommentarer
Postat av: josefin

vill du ha fotograf ngn dag så säg till ;)

2012-01-02 @ 12:00:53
URL: http://jossfiins.blogg.se/
Postat av: sabina

Åh vilken passande kommentar! Skulle vilja ta lite "fin" bilder nån dag det passar. Hör av mig till dig :)

2012-01-02 @ 22:49:14
URL: http://jokernimbleploj.blogg.se/
Postat av: Josfin

Gör så :) är ledig fram till nästa onsdag !

2012-01-03 @ 12:11:19
URL: http://jossfiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0