Hur fan kan du spela glad

Jag gillar faktiskt blogg.se appen för den är rätt bekväm och smidig. :)

-------------------------------------------
För tillfället så händer det inte mycket på hästfronten för det är hårt och halt i backen så de blir lugn ridning . Mina förhoppningar går fram och tillbaka hela tiden och jag vill bara att det ska hända nu;). Inget som jag vill dela för allmänheten just nu , utan det får ni veta om ett tag .

Idag ska jag bara ta det lugnt och vila min onda kropp och nörda Rederiet, Rasmus ska meka bil. Får bli mer update i morgon :).





Kommentarer
Postat av: Sabina

Saknar min fina joker<3

2012-01-11 @ 18:13:53
Postat av: Cornelia

Sv: Haha men :( Du vet att ajg vill att du ska ha henne, men vi kan inte spara henne till dig när vi inte vet när din ponny säljs, det förstår du säkert :)

2012-01-17 @ 20:04:54
URL: http://cooorre.blogg.se/
Postat av: Sabina

Haha. Förstår dig & de va ju lite skämt kommentar oxå:).. Men men.. Jaja, spelar ju ingen roll ändå.

2012-01-17 @ 22:55:14
URL: http://jokernimbleploj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0