Happy

Finaly , nu la jag mig precis i sängen och ska sova för jag kommer sova som en stock! Dagen började kl 6.30 i morse då utsläpp , mockning osv samt ridning stod på schemat . Nibban va fin som vanligt , dock lite spänd pga underlaget. Red ut en rejäl sväng med henne då hon ska få vila i morgon. Efter jag var kvar i stallet så åkte jag till mariehov stallet och red ut på cooper tillsammans med Kicki & romantica:). Blev även mer mockning o sånt :). Efter vi var klara slog klockan 15.00 och det var dags att lasta häst nummer tre och åka ut och hoppträna. Chausette var väldigt fin, det är otroligt så välriden hon är. Vi red mycket markarbete inför morgon dagens hoppträning. Känner att jag har koll på läget :). Nu ska jag sova , upp tidigt i morgon igen för att spela fotbolls cup.. Efter de blir de stall jobb plus hoppträning .

Seyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0