from above

NU ska jag äntligen få sova igen, i morgon ska jag upp tidigt och ta hästarna samt fixa allting och även ridning . Sedan far jag till Kicki och rider lite till . Jag ber om att få rida Cooper, om vi inte ska gallopera;). En jääättteee bebis på närmre 180 som bockar, hmm not my style :D men han är söt och ja gillarn. Sedan byta häst och dra till VRF för hoppträning :)

Så i morgon blir de ridning av tre hästar och även mycket annat arbete, i like!:) Börjar dagen hos mina fina älskade ponnysar iaf :) Uteritt står på schemat då, för idag trimma jag henne i paddocken barbacka efter gårdagens hoppning osv. Hon va sjukt fin, shit vad man kommer åt dom barbacka, min fina<3.


Hörs i morgon :) later!


Hej jag är söt!<3

Kommentarer
Postat av: emelie

Vilken härlig bild :)

2012-01-26 @ 19:00:31
URL: http://teamelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0