Action

Sådär ja slut som artist och nu sitter jag äntligen i soffan . Det har varit fullrulle redan från tidigt i morse . Dagen har bestått utav skola och hästar och nu är jag väldigt trött. Nibban fick gå relativt chill idag , red genom henne på gärdet och jag ville bara ha en skön känsla och få det att funka, red henne ca 50 min. Åkte sen vidare till Cornelia:). Vi gjorde ordning våra hästar och gick ut till ridhuset. Jag red min älskling , znuten och Cornelia red Linda. Mycket roligare att rida tillsammans! Nästa helg och helgen efter det ska jag rida mycket där då dom är på tävling:). Kul!!!! Znuten var i vilket fall väldigt fin idag , vi fick nog in en del piaff , haha. Så sjukt samlad och verkligen villig att arbeta. Hoppa små hinder som stod på banan och ville bara få lite flyt:). Så himla fin var hon och jag är super nöjd. :) . Åkte sedan hem och klippte en isbjörn (?!?!?) , helvete vad pälsen vuxit, men nu är hon äntligen välvårdad :).

Nu ska ja & min fina kärlek sova för i morgon måste jag kliva upp tidigt , då de kommer spekulanter.:) have a nice one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0