When i held ya

Stallet är klart och jag ska ägna några extra timmar med min älskade pojkvän , det är trotts allt alla hjärtans dag. Vi tar extra vara på högtiderna och ser till att njuta av dom eftersom de är sällan som Rasmus och jag umgås om dagarna, de blir oftast en timmes prat innan vi somnar bara :p. Hoppas på lite extra mys idag!

Tog en lång tur på Nimble idag , hon fick va precis som hon ville det enda som jag strävade efter var att ha en glad häst<3 hon hade öronen fram hela ridturen och var så glad! Jag är så blödig och gråter för ingenting men att ha en glad och lycklig häst är fan underbart!
I morgon är de Lotta träning på VRF och jag ska med Petra dit på fm:). Så i morgon blir det stallet tidigt , har utsläpp osv:). Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0