To be alone with you

Idag är det fredag så jag sov lite längre än vanligt pga mitt dumma huvud .. Kan ju bara berätta vilket cola behov jag har... Samma tider om dagarna får jag så himla ont i huvudet och huvudet skriker efter coca cola, då slinker det hjärna ner några deciliter och bang huvudverken är helt gone.. Invant beteende? Nej då;). Inte nyttigt på något sett , jag vet .
Hur som helst så var gårdagen lång och nu är vi ett steg närmare denna händelse , usch så jobbigt det är .. Nimble veterinär besiktigas igår och gick genom helt o hållet .. Snart säljs min älskade soul mate<3 .. Men förhoppningsvis behöver jag inte stå utan häst så pass länge :). Tur man har fina vänner med sjukt fina hästar som man får rida hos. Idag blir de plugg och hästar på schemat :). Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0