time for spring

Det börjar bli vår ute och det är hyfsat skönt ute!



Veckan har jag mest spenderat i stallet, så otroligt mys. Vädret har varit super mestadels och man har kunnat gå i bara tröja , like.
Har haft hand om, Cooper, Romantica och Chosan denna vecka, det är helt underbart och hästarna har verkligen skött sig bra.

Cooper som är nyast har jag inte ridit så mycket tidigare , utan bara nån gång och han har varit helt underbar, toopäär (som vi säger).. Ridit ut på honom varje gång och vi har busat och lekt, lilla bebisen. Han har nog skött sig bäst av hästarna och han är så himla fin! Han är även till salu ifall någon av er som läser min blogg letar storhäst.

Chosan är en drömm att sitta på, herre min gud så otroligt välriden och så himla fin!!! Hon har gått både i ridhuset och ute med mig denna vecka och det är fan att hon inte är till salu, för då hade jag köpt henne med en gång :).


Romantica då, ja hon är Romantica och hon har gått lugnt denna vecka, men hon har oxå varit fin :) Men hon är speciell den lilla damen:). Otroligt välriden häst som kan hoppa hur högt som helst, pullan. Hon är oxå till salu :). Har ridit henne en del och man sitter med ett leende på läpparna, fina tjej.

Just nu sitter jag hemma i sörping och har precis varit i stan med Emil, jag ska lägga mig i sängen ett tag eftersom jag är lite sjuk.. Inväntar Rasmus som vanligt, får se när han dyker hem.. Idag blir det inget stall för min del eftersom  jag inte mår speciellt bra... Skulle följt med Kicki på tävling i morgon men jag hoppar det..


Jag har pratat rätt mycket med Maria ang Nibban och det går jätte bra för dom! Super najs. Men jag saknar min ponny jävligt mycket. Nibblan<3



Hoppa, det kan hon allt min pärla!<3


Sitter och letar som en tok på alla dessa hemsidor, hoppas jag kan hitta nått bra snart..



May-bee. Tävlad upp till 150 i sina yngre dagar. Fina tjejen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0