Lonley Island

Sitter i soffan och har precis ätit frukost, det blev lite senare idag än planerat :). Ska börja göra i ordning mig snart för sen ska jag ut till stallet med kicki. Gårdagen spenderades i stallet och ridning av tre hästar:). Mys. Började med cooper ute i de fina vädret och vi avslutade på fältet , fina bus kille. Romantica skrittade jag ut på och likaså Chosan :). Fina fina hästar! Älskar dom. I dag ska chosan och cooper hoppträna ute på vrf så jag följer med dit sen :). I morgon kommer jag spendera hela dagen i stallet och ev följer mamma med på fm , kul.
Märkte nu att det blev väldigt slarvigt inlägg eftersom de skrivs från mobilen och då kan jag inte heller lägga upp bilder .. Jag skriver ett inlägg från datan i morgon om det inte blir för sent :) bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0