To the place i belong

Så himla nöjd över yanne idag! I förrgår skrittade vi ut barbacka och igår vilade han. idag kände jag på honom inne på banan , red på det raka siliconbettet , jobbade länge i skritt , ville ha han i så låg och lös form då han är så högrest i nacken och har lite svanhals. Han var super lugn och mjuk trotts regnet , jobbade på övergångarna och framförallt min egen ridning! Jag kan anpassa mig lite för mycket och det är då jag "ändrar" min ridning åt de lite "negativa" hållet.. Absolut inget som syns, men de märker jag så tydligt! Ajjabajja. Jag måste oxå tänka på att ta en sak i taget , för situationen kan bli åt de stressiga hållet och jag måste ta en sak i taget samt fokusera klart på just en sak åt gången:). Yanne var vilket fall sjukt fin, är så nöjd! Världens bästa kille.
Nu ska jag sova som Rasmus redan gör så sött breve mig. Jag är så lycklig med honom! Suss gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0