Paaaz

Kunde verkligen inte sova tills klockan ringde idag heller... Suck. Är liksom as pigg. Men de gör ju ingenting för då får jag mera gjort idag:). Idag kommer Cornelia till mig:D, så jag drar ner till stallet lite senare & spolar av Yannes ben så dom inte är helt leriga .. Men annars ska de bli så roligt att hon kommer till mig idag, de brukar alltid vara jag som är hos henne:). Hon har ju liksom sjukt mycket att göra om dagarna , rida alla hästar osv, så de är najs att hon vill komma till mig då!:) , klockan fem idag så får vi gäster, ska fira mig lite grann:). Mys.


Eftersom Cornelia kommer vara med när jag rider Yanne sen så får hon passa på att hjälpa mig lite , så sjukt bra med fyra ögon istället för bara mina , och Cornelia är någon som jag verkligen kan lyssna på och ta till ALLT som hon säger , sen har hon ju ridit Yanne i många år så hon vet ju allt liksom!:) Ae jag kan visserligen hålla på och skriva hur mycket som helst om Cornelia men då får jag ont i fingrarna! Haha . Nu ska jag pilla i mig lite frulle & kaffe samt försöka väcka Rasmus som skulle gått upp för 45 minuter sen... Hörs later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0