Nyfikenhet

Sitter och dricker min morgon latte till gårdagens Big brother avsnitt, har tidigare morgon fodrat alla hästar och släppt ut dom i hagen:) Yanne fick äta sin frukost inne idag eftersom det regnar & är så sjukt geggigt i vår hage... Ska gå bort till honom senare & släppa han på ett annat geggfritt ställe:) . Jag brukar själv vara emot att låta dom stå inne , jag anser att hästar ska vara i hagen minst 8 h om dagen , men nu har det varit skit väder hela denna vecka & idag vill jag kunna få han helt ren. Men som sagt han ska snart få gå ut i regnet, så han överlever liskom:). Resterande hästar stannade i dörröppningen & ville hellre stå inne , så jag har inte så dåligt samvete;). En ny header är på ingång kan jag avslöja :). Bästa Josefine! Vi hörs later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0