New girl

Sitter och tittar på Big brother tillsammans med Rasmus . Gick upp klockan 6 i morse och åkte hem till Ringarum för morgondodring samt utsläpp. Åkte hem en snabbis och käkade frukost och sedan tillbaka till stallet . Tog in Yanne och gav oss ut på en jogging runda, travade bara på en grusväg och sedan vände och travade hem igen och han var så fin och avslappnad, avslutade som planerat inne på banan och han var så fin. I morgon kör vi på samma planering:). Kommer ha sällskap i stallet i morgon, lilla Messi:). Just de , när jag red i min regnjacka tidigare idag så hade jag min telefon i jackfickan & sen när jag ridit klart tog jag upp den ur fickan & den var genom blöt & helt förstörd.. Nu i kväll har telefonen ploppat igång igen & just nu funkar dem som vanligt:). I morgon ska jag upp skapligt för att åka hem och ta hand om hund och hästar:). God natt:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0