Kingsland

Positivt överraskad av vädret eftersom det visade regn hela eftermiddagen, tur var kom det inget & det var super skönt ute! Fixade allt innan ridningen & sedan fixade jag Yanne för ett pass ute & i skogen:). Är väldigt happy över honom idag ( som vanligt ). Avslutade sedan på banan med lite genomridning ! Åh idag var han perfekt , exakt där jag ville ha honom , han skulle kunna sänka sig mera i nacken men det kommer med tiden:) , han har ju fått sprungit med huvudet rätt upp i vädret innan han kom till mig & det syns på honom , men vi är på rätt väg nu i vilket fall:). I morgon är det stall på schemat , försöka pallra mig upp ur sängen innan kl 10 för att sedan åka hem & rida :). God natt & varsego för det slarviga mobilinlägget;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0