Jönssonligan

Dagen har varit mysig eftersom jag spenderat hela dagen i stallet med skinande sol & värme. Jag kom till stallet strax efter 10 & gav hästarna lunch kl 11, under tiden fixade jag alla stallsysslorna & sedan gick jag ut för att hämta Yanne i hagen........... Åh suck säger jag på honom idag, tog säkert 30 minuter att få tag på han.... Så sjukt irriterande ... Mitt humör testades rätt hårt , haha.. Men vi red ut först i ca 30 minuters ridning & träffade Farmor & alla hundarna:). Mys. Stod och pratade rätt länge . Väl tillbaka i stallet så avslutade jag på banan med lite genomridning & han är så himla fin! I morgon ska jag göra samma sak , kanske blir banan först & sen avsluta ute i skogen eller nåt , jaja vi får se helt enkelt :). Nu ska jag mysa i soffan med min kärlek. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0