Säger att allt är bra, hur fan kan du spela glad. Jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

Shit vad dålig uppdatering. Men då kommer kanske mycket på en gång .

Skolan har börjat igen och det känns både bra och dåligt. Nya lärare som visar sig vara bra. Även nya ämnen som verkar ok. Får hoppas att detta år blir lite bättre. Min data gick sönder i början av sommarlovet och jag fick ingen hjälp vart jag än vände mig, det enda var att använda skivan till datan så jag kom i den och då hade ALLT försvunnit.. De va absolut inget jag ville, påtanke med alla skolarbeten osv. Gick till en MAC butik och bad om hjälp, men icke. TACK för den.. Hur fan gör jag nu? Men så satte jag mig tillsamans med Rasmus lillebror och vi tröck och skrev massa för att ens komma åt nåt på datan men tillslut kom jag in. Så jag löste allt själv, tack för den plusgymnasiet. Här får man ta saken i egna händer!

Har även provat på en ny hopptränare , Roberto Cristofoletti. Googla om ni ej vet vem det är. Kändes kanon och väldigt nyttigt. Så honom kommer jag absolut vända mig till fler gånger. Lite dyrare, men de är det värt. Nu ska han vara borta 2 månader ungefär, då är det tur att Maria Planefors träningen har börjat igen:).

Helgerna har mestadels bestått utav hopptävlingar. Det har gått super som vanligt. Förutom förr förra helgen, då fick vi bakslag..:(   Hon började stanna på simpla oxrar.. Hoppade vissa, men de sitter i huvet just nu. Igår va vi oxå på tävling, då vi kom runt på fyra fel , då jag la en volt . Men endå nöjd. Vi har nu bytt till lite annat foder oxå, så vi får lite hjälp där ifrån :).

Nästa helg blir tävlingsfri, sen är det igång igen. Varje helg framöver ganska länge.

Även på onsdag åker vi och kollar till sadeln , ev blir det en ny. Vi få se :)

Sådär det va lite grann :)





/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0