I've got some news for you Yeah go run and tell your little boyfriend

Har märkt att jag är väldigt dålig på att blogga? Jag bloggar mest när jag känner för det och när jag hinner, dock är det inte så ofta. Men nåt inlägg ibland ska vi väl kunna försöka med.

Har hänt massor, men jag skriver ner det i korta rader, då jag är väldigt bekväm.

Är så himla glad och tacksam för människor som bryr sig, och är så himla snälla mot mig. Ni är guld värda . Framför allt så är jag glad att jag funnit en person så pass bra, det är iaf så JAG känner, sen om du kännder det samma vet jag inte. Kan prata med henne om precis allt. Hon ställer så mycket upp för mig. HAPPY.

Iaf till nästa år kommer jag byta klubb. Går tillbax till Vikbolandets RF igen. Trivs så fruktansvärt bra där ute och med folket, så jag känner att jag gör de väldigt gärna.

Nibblan ligger i med träningen som vanligt och på Tisdag är de hoppträning igen. Som de ser ut nu blir nästa tävling på VRF, men kanske klämmer in en innan. De blir som sagt första tävlingen inne på VRF, men vi får se.

Dum som jag är skaffar jag mig inte en vettig kamera... Så blider kommer vart efter. I morgon ska ja hoppa lite själv på banan, ska se om någon kanske kan fotta och filma lite, skyndar mig innan mörkret kommer. Kanske finns nån gullig vän som vill komma på en stall fika med?;) Bara att höra av sig.

De där var nog HISS, så jag ska faktiskt ta två st diss nu.

* Jag måste plugga svenska prov... blä.
* Sen tycker ja inte om att ha negativa människor i min omgivning, såna som förstör och är allmänt dryga.



Sådär lite kort ev kommer de nån uppdatering i morgon . Nu ska jag plugga.... God natt mina vänner :)





Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Du är varmt välkommen som ny/gammal VRF medlem! Vi behöver mer ambitiösa ryttare som du! KRAM <3

2011-09-22 @ 21:09:25
URL: http://xtins.blogg.se/
Postat av: sabina

Tack kicki! Känner mig enormt välkommen :). Kram<3

2011-09-22 @ 21:43:51
URL: http://jokernimbleploj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0