don`t stop , beliving.

NU ska jag byta om och dra ner till stallet. Messi får vara med mig ett tag , medans mammi handlar. Ska hoppa lite hade jag tänkt, vill känna flytet idag så de får bli galopp bomm framför varje hinder med lite högre höjder så vi kommer korrekt på varje hinder . Där av stärka bådas självförtroende. Blir nån kombination och stärka henne på oxer, då hon kan bli lite feg ibland. Men oj nu får ja sluta skriva då jag ska träffa MOVA .

Hon ska nog vara med och hoppa lite, sedan ska ja nog ha lektion? För Linnea och super fina Dakar! Stärka Linneas självförtroende , då hon är super duper duktig!

Tar med Mormors kamera i hopp om att få nån bra bild :).

Hörs i kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0