When you call my name

My good jag är SÄMST på elektronik tror jag.. Känner mig pinsam och gammal.. höhö..

Nibblan klippte jag i onsdags , känns skönt. Kan rida henne länge utan att de rinner svätt, stackarn. Hon har gått AS bra denna vecka. Hon har kännts så himla välriden :). Idag var hon oxå fin, dock jävligt stark. Nån som är bra på bett?? Rider just nu på tredelat äggbett. Hon älskart. Dock blir hon rätt stark. Nån som vet en mildare uppgång till ett starkare bett? Säg gärna till!! All hjälp tas tacksamt emot.

På Lördag är det första hopptävlingen för min och Nibban inomhus. Om de finns nån söt , får den gärna följa med dom hästskötare. Har endast min karl med mig, så då är hjälp bra att få med. Men de är endast om någon vill.


Hade tänkt sälja lite saker som jag ej använder med. Finns schabrak och skydd i storlek full. Med mera (:
Även ett par svarta låga Converse skor. Användna 3 ggr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0