we found love

Tänkte skriva lite om hoppträningen i Tisdags!

Hon kändes faktiskt på hugget och var väldigt positiv till det som vi gjorde, hon blir lätt sur om man skulle göra lite annorlunda men kändes aldrig som vi kom dit. Hon va väldigt framme och hade en trevlig inställning, hoppade som ingenting :). Men som Maria säger så har hon inget problem med höjden, och det har hon inte heller, dock kan hon bli riktigt bitchig och då är hon nästan omöjlig, hah. Vi glömde lite bort tiden och red och red , så vi tog en liten risk och red lite till och då tjurade hon till, det är nästan som luften går ur henne, totalt omöjlig att få fram, en riktig surant! Men vi kunde passera det så gott som möjligt och sedan gav vi oss!

Men jag är super nöjd och känner verkligen att vi går framåt och kommer framåt. Nu är de rätt lugnt med tävlingarna, kan bli så att vi ev åker till Åtvidaberg för en sista lokal/regional eller vad de är för nån.. Och sedan blir de lugnt med lite pay n jump och mycket träning.

Det är redan en pay n jump nästa vecka Torsdag , på lovet . Så ev att vi åker dit för att hoppa två klasser för lite träning :), men vi får se hur det blir.

I morgon ska jag åka till Björkvik väldigt tidigt tillsammans med Kicki och två hästar! Så i morgon står de tävling på schemat igen:) Love it!

Nu ska jag iaf ner till mina älskade hästar, det vanliga står på schemat :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0