Till morning light. Can you feel me? And we hold it down!

Ligger i sängen och lyssnar på en grym låt , Darius & Finlay feat. Nicco - "Till Morning". Ska snart dra mig neråt stallet & ev hoppa lite med min älskade ponny, tillsammans med Mova. Sitter även och tittar på youtube , letar filmer på mina gamla älskade hästar jag haft .. Blir en besvikelse varje gång jag trycker på play... Tårarna kommer till varje film. Både av glädje och sorg, vet att dom rids fortförande, de är viktigt för mig. För när jag lämnade tillbaka dom var dem i form och hur fina som helst.. Saknar dom som fasen. Hittade min älskade skrutt Frutte på YT, han finns nu i Stockholm.. De känns FEL.. Han borde vara hos mig.. Men icke.. Film på Fruttebanan<3 http://www.youtube.com/watch?v=PKUzGn38gjc&feature=related Ingen galoppstyrka kvar.. Minns honom bara som när han var min<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0