the way i feel

Det är måndag förmiddag och jag har en veckas lov framför mig och de känns ypperligt bra. Men jag tror att denna vecka kommer gå himla fort ändå. Idag är det stalljobb som vanligt , ska försöka ta mig upp på hästen och rida lite. Igår var jag nere hos en kompis och red, det resulterade att jag flög av:). Det har jag inbte gjort på väldigt länge, så kroppen har aj aj idag. Ska försöka rida ut med nibban idag, då hon fick stå igår.

På tisdag kväll är det inventering på HM som gäller. Så då får jag ta stallet på fm. Sen på Onsdag ska jag ut till Cornelia på fm, så då blir de stallet på em :). Sen på torsdag förhoppningsvis blir de ett varv ner till Ekbäcken och titta på Pay n Jumpen . :) Tror denna vecka går fort ändå.

I kväll ska jag ner till Annica och titta på trolltider iaf, om dagen går som den ska :).






Var ju även på tävling i Lördags tillsammans med Kicki. Det gick lite blandat, men väldigt bra tycker jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0