say those words

Det är redan Tisdag kväll och jag trivs som fisken i vattnen på min praktik på HM. Efter två dagar där känns det som jag skulle kunna jobba där en längre tid. Tycker så himla mycket om att hjälpa kunderna med allt. Super bra kollegor eller hur man säger.

I Måndags förmiddag red jag ut med Nibban ca 30 minuter. Hon fick gå lite lugnt, då vi varit ute och lång galloperat osv. Hon va fin men rädd för de mesta , haha. Hon brukar aldrig vara rädd.. Men hon va rolig:D. Idag vart de mycket skitsnack med mina fina tjejor Linnea & Mova, haha älskart. Nimble fick en mys dag med bortning och pussar, altså fick hon vila idag. I morgon kväll eller när de blir, får hon ridas dressys i Paddocken efter att jag varit och ridit Znuten. Åh jag bara älskar henne:).

Skriver om det i morgon :). Nu mys med killen & en varm dusch.

ciaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0