Och färglös som en tår blir jag , utan dina andetag.

Vad vore jag utan dina andetag? nada.



Moa sviker mig som vanligt och drar till viken ist för att åka med mig till stallet. Som tur är har hon en klokare lillasyster ;). Så Vilma och jag sticker ner till stallet snart och rider ut en långsväng hoppas jag.
Har liksom inte så mycket att skriva.
Varit med moa och vilma till hoppträning och pay n jump denna vecka. Man blir ju jätte sugen på att vara med själv. Men på Tisdag blir de hoppträning iaf.

Va även ute hos Cornelia i veckan , mygood så fint de är! Bara älskar stället och hur de ligger. Ska se om dom vill adoptera mig ;). haha.
Fick även se alla hästar live. Shit så glad ja vart. Totaly kär i Zwiggy och Fillebus ifrån början. Sen träffa jag <3znuten<3 , ååh denna häst SKA jag bara ha. Ska välla dit och rida lite om cornelia inte ångrat sig :). Helt förälskad! Vill ut dit NU.

http://www.youtube.com/user/CorreHest#p/u/31/zMmKLt7OuE4




NU ska ja ner till mina hästar. hejs







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0