Manhattan

Nu har jag äntligen satt mig ner för lite käk efter en väldigt fartfylld dag , som än inte är slut:). Började med lite sovmorgon till 10 tiden , åkte hem ifrån Rasmus , kom hem & bytte om till stallkläder , vidare till stall byngsbo för hoppträning! De gick super bra. Berättar inte om mina övningar , de håller ja för mig själv. Men en väldigt nöjd tränare & väldigt nöjd häst samt ryttare , och mamma. De gick super för dom.
Jag & Vilma red ut när vi kom tillbaka till stallet , för Vilma ville följa med och kolla på hoppträningen. Gav oss ut i mörkret & blåsten , men kom hela tillbaka. De gick super & Nimble va väldigt framåt:).
Nu sitter jag hemma hos min fina vän Annica & har ätit gott. Men ja ska snart förflytta mig till hästarna igen:). Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0