Lonley island

Shit vad fort denna vecka går, tiden bara springer iväg & det känns som man inget hinner.. I morgon är det torsdag & näst sista dagen på praktiken.. Usch vad sorgligt , vill inte tillbaka till skolan.
Men idag har jag även fått jobb, happy. Dock ett speciellt jobb & jag förstår inte mycket alls ... Men man lär sig sa dom:). Helgen är fullspeckad som vanligt:D ,Lördag fm är det hoppträningar för tjejerna som vanligt, sen in till stan för jobbmöte, söndag blir det ev lite kalas. Tror denna helg kommer gå fort oxå:).
Kom på att jag glömde bort att skriva om själva ridningen, men nibban känns sjukt fin & fräsh:). I like. Tänkte försöka hinna med att hoppa lite i helgen.:)
Nu ska jag fortsätta mysa med min fina älskade kille, love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0