Lill Lördag

Hemma efter en jobbig dag. Åkte hemifrån kl 8 i morse kom hem nu 21. Känner mig jävligt trött.
Efter en jobb dag på HM så åkte jag direkt ut till Cornelia och red Znutis, gick helt okej. Men bättre första gången. Hade lite höga krav på mig själv bara.
Sen när ja kom hem stanna jag i sörby direkt och red min fina ponny. Hon va fin men stark och hade glömt bort hur man gör gallopombyten.. Tillslut satt dom, knäppa ponny. :)

I morgon jobbar jag 9-16 väldigt otaggad, får så himla ont i ryggen av att stå upp mycket.. Nu ska jag duscha sedan se Värsta pojkvänsakademien och Bonde söker fru tillsammans med min KÄRLEK.


Jag vill att Znuten ska bli min NU.

finafinafina polisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0