i wont let you go

Idag har varit en väldigt bra dag, åsum som jag säger. Varit ute hos Cornelia igen och det är alltid lika trevligt (:
Fick som sagt Rida Znuten och jag är så jävla lycklig när jag sitter på denna vackra skapelse. Shit så förälskad jag är. Vet knappt vad jag ska skriva, mina känslor kan ej beskrivas i ord just nu.. Shit . Ska jag ha en storhäst måste de bli denna. mygosh. Jag gråter av tanken att äga denna skrutta.
Har en kortis film när jag rider henne. Cornelia va fan nöjd så de stärkte mitt självförtroende sjukt mycket! Värsta bästa cornelius som jag oxå säger ;).
http://www.youtube.com/watch?v=-J_OeF-8-ik
Iaf sen red vi ut på Rosa och filledutten. Jag tog Rosa och cornelus Fille . Skönt och komma ut och prata skit och prata väldigt mycket hästar,:)
bästa liv!!
Nu ska jag hem till mina fina hästar<3
ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0