Enoying is her first name

Jag har varit vaken väldigt länge nu & det känns som jag blivit överkörd av ett tåg .. Blev en lång och hård dag igår , med först stallet på morgonen och vi red ut i de fin/fula vädret. Hon va jätte söt , lagom pigg fast hennes gladhet tog över allting & hon blev jätte rolig att rida. Hon känns så sjukt välriden jag känner verkligen att hon kommer framåt i utbildningen , så jävla nice.
Idag mår jag fan inte bra , frusit hela natten och vaknat och varit helt svettig.. Blä.. Struntade i och somna om, hitta liksom inget "mellanläge"..

Men nu kommer jag faktiskt till rubriken. Nån strävar efter saker som först var helt omöjliiga , tillslut när personen får som den vill så blir det bara massa jävla klagomål man får läsa här & där. Även en massa skitsnack får vi höra om oss oxå. Blä för dig. idiot. Moooooooooooovvvvveeeeeee!!

Det var lite om min gårdag. Nu ska ja bli frisk. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0