I hope this last forever

Sjukt dålig att uppdatera, men jag hinner inte att göra det en gång om dagen tyvärr...
Håller på och ta körkort för dom som inte vet, och det börjar närma sig med stormsteg!!
Nimble utvecklas & utvecklas sjukt mycket, så vi har nu kvalat tlll Av.d A . Vilket innebär mer konkurens & omhoppning . Det är jag jätte nöjd över, hoppas bara någon bra liten tjej/kille kan tävla henne åt mig nästa år, ev nån i slutet av detta år bara för att känna lite på`t ;). Om de nu blir så, men jag vill inte ställa av henne till endast vanlig ridning i skogen, det känns jävla orättvist isf mot ett djur som älskar att tävla! Skulle det vara någon gullig själ som anser sig vara mogen & tillräckligt duktig skulle det vara roligt att testa om det skulle funka!
Nu är det ämligen så att jag är himla larvig och anser att knappt någon kan rida, speciellt när det kommer till mina egna hästar. Men jag vet ju att nibban kan komma långt och med fortsatt träning så kan allt bli perfekt, I know it:).

Slänger in ett par bilder på stjärnan<3


Suddigt med mammas mobil ;)





Hon är bäst i hela världen.<3

/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0