varför...

Sprang bort till stallet direkt när jag kom hem från skolan myste & red nibban på banan. Körde igenom henne totalt och hon va super mjuk. Red även ett dressyrprogram och hon va jätte fin, och väldigt framåt för skänkeln! I morgon kör vi på en lugn ute ritt tillsammans med Vilma och Sulle inför väntan på söndagens första tävling :).



MIN ÄLSKLING<3






Jag vill oxå va bra på nått för det är jag tydligen inte. Tycker massor är orättvist just nu och jag blir förbannad! Jag tycker faktiskt att jag visar jävligt tydligt på vad det är jag vill, men syns det inte eller? Känner mig faktiskt rätt genomskinlig...
Tycker faktiskt oxå att jag förtjänar såna spontana saker, men jag är väl mindre värd då antagligen .. För detta har aldrig hänt mig.. usch ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0