turn the page

Min blogg får ta väldigt mycket skit just nu och det känns verkligen inte som någon hästblogg längre.. Men jag måste vänta nästan fyra veckor till, tills det tar slut och till dess så kommer de mesta ligga här..

Ibland är jag så jävla dum i huvet, eller snarare alltid.. Är så fruktansvärt besviken på mig själv så det finns inte. Känner fortförande att jag åstakommer med NOLL, detta har tagit död på mig.. Och de blir bara värre helatiden. Jag vill inte mera för jag orkar inte mera. Varför måste det va såhär som det inte ska vara? Det är bra ett par dagar och sen är allt slit näst intill onödigt..

Skolan var min plats och komma bort så jag får umgås med mina tjejer som störrar & finns för mig helatiden.. Det va en avkopplande plats för mig så jag fick må bra ett par timmar, men nu känns det inte så längre. Känner mig totalt grundlurad på livet och de känns som det inte finns någon mening med något.. För jag får bara fram det negativa i slutet ändå på allt jag gör. Har sedan en tid glömt bort allt positivt i mitt liv nästan och känns som jag är påväg till nån annan planet.

Men det finns vissa som jag verkligen älskar på tal om annat, specielt min familj & min pojkvän & mina djur.



Later in the evenin',
as you lie awake in bed
With the echoes of the amplifiers,
ringin' in your head
You smoke the day's last cigarette,
rememberin' what she said

Here I am, on the road again,
there I am, up on the stage
There I go, playin' star again,
there I go, turn the page...



/ sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0