Onsdag

Sitter i skolan med tjejerna nu! Igår hade jag super trevligt med kicki och lilla stella! Gick av i sörping och gick hem till Kicki. Senare åkte vi ut till Marby, jag släppte chau på skritten medans kicki mocka o allt annat :). Sen lasta vi och åkte till VRF och kolla på dom två grupperna som va innan. Tycker det är bra att kolla på andra tränare man kan ta med sig väldigt mycket och träna på det hemma oxå.

Det gick väldigt bra för Kicki tycker jag. Stor utveckling på chau sen jag som dem sist, vilket jag tycker är jätte roligt, spec när jag vet att Nimble också utvecklats som fanken :). Kul med resultat!!!


Slänger upp filmer när jag kommer hem! Har ingen kabel här i skolan.


Ska rida min älskling när jag kommer hem (:





/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0