Jag ska...

Bloggar inte så intensivt längre, vilket jag tycker är skönt när man inte orkar mycket alls.. Det händer väldigt mycket som jag inte trivs alls med, men de finns nästan ingenting att göra åt saken.. Men nu kan det bara bli bättre?
Har börjat tänka lite på söndagens tävling, men inte ett dugg nervig faktiskt.. Jag litar helt på min ponny. Hon fick vilodag idag, kände att jag inte orkade rida.. Men jag har hunnit pussa på mina bebisar.

Känner faktiskt att saker & ting borde vända för min del nu.. Det räcker med tråkigheter nu. Tycker så illa om dem som njuter av att se folk lida. Kyss mig där bak!!!

Jag ska försöka bli starkare, men de går väldigt slow.

Nu ska jag åka till min 3e bebis hoppas på en mysig och lugn kväll då jag vill koppla av, med han som jag älskar verrry muchoo.


/ Sabina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0