finaly

Idag har jag klarat av dagen bra hitils. I skolan har jag faktiskt kännt att jag har jobbat och presterat och så har jag inte kännt på väldigt länge! MVG på kalkylprovet och även jobbat & förstått matte, de känns annorlunda i magen inte att jag är duktigt eller så men kanske en gnutta stolt.. Vet inte vad det är, det har antagligen ingenting med att göra om hur det gick i skolan utan hur bra min häst gick idag!!!! Hon har kännts lite ofräsh på nått sätt några dagar, eller mera varannan dag.. Så jag blev jätte orolig att det var nått... Men det är absolut ingenting med henne, hon gick så jävla bra idag!! Vi hoppade lite eftersom vi missade hoppträningen i Tisdags & hon va så himla perfekt!!!! Ställde upp ett relaterat avstånd och hon gick klockers. Hon tar mina förhållningar så sjuka bra och hon sköter det mesta själv. Jag kan verkligen lita på henne till tusen!!! Avslutade på lite höjd oxå :) Vilket som hon uppskattade!!

Mina hästar får mig verkligen att må bra<3



Nu väntar jag på min älskade pojkvän som ja ska mysa sönder med. <3



VÄRSTA BÄSTA!




/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0