ung och framgångsrik

Jag har redan fyllt 18 år och just nu vill jag vara 2 år yngre. Rider mitt sista år på ponny och det är fan inte kul att det är de sista.. Det är förns nu eller några månader tillbaka som det gick framåt och så måste man snart sluta, inte trevligt!!

Som sagt letar jag storhäst igen och vill hitta den perfekta.. Har pratat med några ägare och att få låna hem några veckor är inget problem för dom. Dock är man ju inte stenrik precis.. Just nu skulle jag vilja ha en storhäst över 160 cm och startad till o med 120 med bra resultat.. Inte under 7 år helst. Just den skulle jag vilja ta hem till mig för senare köp, då vi antagligen säljer min ponny om kanske 1 år, man skiter ju inte pengar precis.. Det skulle vara ett kanon upplägg för mig, att ha den stå hos mig och jag tränar & tävlar den. Om någon kanske skulle läsa det här så är det bara att ni hör av er :)

[email protected]  Kollar mailen dagligen, men sitter inte på msn!




_


// sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0