Hon gör mitt liv lätt igen

Kände lusten till att blogga idag igen, så slänger upp lite ord på sidan idag med.
Tänkte berätta en ovanlig sak & det är att jag är ledsen.. Och nu var jag ironisk som bara fan, för ledsen är jag nästan jämt. Är krasslig i halsen och väldigt snorig samt lite feber, BLÄ.. För dom som inte vet så opererade jag bort mina halsmandlar för några månader sen och dom garanterade nästan att ja inte skulle få halsfluss eller halsböld och såna onödiga sjukdomar igen.. Hoppas verkligen inte att ja får det, nu när ja har ont i halsen..
Och det räcker inte heller, håller på med en hemlig personlig sak som ja kan berätta om vartefter när de börjar se lite ljusare ut.. Just NU går det åthelvetet... Men jag vet att de kommer gå bättre snart. Så då får ni veta allting :).
Men ändå räcker det inte heller.. Sveriges nationaldag 6 juni hyllade jag min älskade bästa häst som skulle fyllt år då.. Tyvärr fick han inte vara med på sin egen födelsedag eftersom han inte finns längre.. Älskade Joker<3 .. Helt jävla otroligt ont i själ & hjärta .. Fast jag vet att han inte vill se mig ledsen, han vill se mig sådär glad som ja faktiskt kan vara. Han vill oxå se framgång med mig och nimble, jag vet det!!!!!!!!! För jag har aldrig haft någon häst som honom med så himla mycket hjärta och känslor, det syntes så tydligt allt med honom. <3
Även att det är svårt att släppa dom man älskar sådär mycket ska man inte fastna kvar där, jag vet att han tycker att jag ska hitta en ny storhäst att utvecklas med mera.. Så det SKA ske.
Sakta men säkert mot ljusare tider? Jo nibban och jag funkar kanon just nu, är så lycklig över henne, hon är mitt jävla liv den ponnyn. Är så förälskad i henne, hon är bäst i världen!!! Vi startade våran första LC avd:a i helgen, hon är ju fortförande unghäst och vi har kvalat dit vi är idag. Jag sattsade på en lugn grundomgång för att försöka bli felfri, visst i helvete är vi felfria och efter vi landat efter hinder nr.8 startade omhoppningen, och likaså på den så sträva jag bara efter att vara felfri, vi la på lite mer galopp men inget som syntes så vidare mycket, kortade av svängarna lite och visst så blev vi felfria i båda faserna!! Grymt glad! La mig på en 10e plats med en lugn tid, blev ner petad till 15e plats eller nått utav 45 st:). Så jag är så jävla nöjd med henne över hennes insatts, hon gjorde exakt som jag ville. Tillomed framhoppningen va hon gudomligt fin, hennes galopp<3 åååh så bra hon va. HELNÖJD:D.
Idag blev hoppträningen inställd av nån anledning, så hon får en vilo dag :) Min skrutta<3
// Sabina

Kommentarer
Postat av: gunilla

Jag blev så imponerad av er båda två. Sträckte upp mej så jag blev 1 cm längre. Bra jobbat. <3

2011-06-07 @ 20:50:16
Postat av: Anonym

Sabbe, vill inte att du ska vara ledsen. :-( Kul iaf att det går bra med Nibban, du har ju kämpat bra!



Såg ditt inlägg i min blogg och det vore jättegulligt av dig! Kan vi inte höras på telefon i morgon ist? Slå en signal när du har tid så ringer jag upp. Kram

2011-06-07 @ 23:28:12
Postat av: sabina

tack kicki<3. Ja det vore kanon! kram

2011-06-08 @ 09:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0