40 grader varmt & livet leker.

I går på kvällskvisten tog jag med älskade Rex ut på en ridtur, jag menar såklart att han följde med nibban och mig när jag red. Han skötte sig så himla bra, älskade wowwe<3 . Önskar att du var MIN väldigt mycket, då det kan bli rätt tomt när min make är på jobbet eller iväg på annat. Hur som helst så red vi inåt rätt långt, han har så himla mycket vilja & lyssnar till 110. Nimble tyckte de var en fröjd att ha med en till, hon tävlade flera ggr med Rex om vem som skulle komma först, så jävla söt! Rex hade ögonkontakt med mig nästan hela ritten , mest när vi travade eller galopperade , ååh är så lyckig när jag får känna en annan individ så pass nära in på djupet!! Båda djuren skötte sig iaf super, och ja red med ett leende helatiden :).



Idag är den 40 grader värme & just nu går det inte & rida. Hästarna söker sig nog nära inpå varandra & vilar i skuggan & slår bort alla dessa flygfän som är helt jävla galna. Det är såna här dagar man vill ha ett betong ridhus, antar att dom är kalla då :). Så ridningen får vänta tills solen går ner & värmen lättar, vilket jag tror inte kommer ske förns 22 i kväll... suck.


Sitter just nu i Rasmus säng & försöker blogga klart men har inte massor och säga tyvärr.. Sofie & jag ska ner och gymma sen, jag ska även se om ja får tag på nått tillskott till mig själv så ja inte behöver käka mat :). Men vi får se :)




// Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0