Tuffa tider

Vet inte riktigt vad ja skulle skriva , men de kommer jag nog på undertiden..

Ska pröva en ny hopptränare nu på onsdag, fast de är hemligt än så länge. Sjukt taggad och redan nervös :). Men de går nog bra.

Hela helgen och tillomed Måndag kommer ja endast rida ut med nibban, lång gallopera för att få upp ännu bättre kondis. Nu har vi ökat på med kraft en gång om dagen, fast varje dag.. Pellets, betfor & mineraler. På tävlingsdag käkar hon även tillskott i pulver. Tror de kommer finnas mer ork då när vi åker bort om hon fått ladda upp ordentligt.

Nästa helg är de tävling igen vilket beyder att denna helg är hon ledig :). Lite skönt, så jag kanske kan umgås lite mera med min pojkvän . Då åker vi långt igen ca 14 mil? Nyckel ryttarna. Hoppar endast en klass då eftersom vi åker så pass långt. Och helgen efter de är det hopptävling på Eken som ja ev ska va med på. Blir de inte eken åker vi till Överum :) . Ska hoppa LB/LA då :)
Det blir nog bra, hoppas jag :).




// Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0