Kinda ridklubb Lokal/regional hoppning

Sjuk tidig morgon i Lördags. Upp kl 5 och vi åkte kvart över 6 ifrån stallet..  Frukost i bilen och galet pigg då. Dock inte på hem vägen. Vi hoppade en klass & va dubbel nolla :D . Dock utanför placering då det bara var 3 placerade i min klass.. Hon kändes jätte fin både på fram hoppningen & på banan :). Dock lite seg, därav utanför placering.. Inför nästa tävling blir de att ladda upp med lite mer kraft, förhoppningsvis inte lika lång restid :). Kommer lite bilder på mitt hjärta.


























Såja några bilder som Vilma va väldigt snäll & fotta på oss :). Ska köpa mig en egen systemkamera, de enda som blir vettiga bilder med. Nu ska jag anmäla mig till nästa tävling hade ja tänkt, sjukt sugen redan :) .



/ sabina


Kommentarer
Postat av: josefin

beställde du förbygeln i stl ponny? finns det många hål kvar elr är den utspänd på de största?:)

2011-08-03 @ 13:46:12
URL: http://ledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0