hööks

Beställde ifrån Hööks förra Fredagen, & började bli lite små rädd att jag inte skulle hinna få det innan Lördag, då jag ska iväg & tävla. Men nyss så plinga det i telefonen & jag har ett paket att hämta:). Finaly!
I paketet ska det innehålla ett stycke förbygel & nya stigbyglar:). Testar ett par nya för knäna som är jätte lätta. Hoppas dom är bättre än de jag har.
Har haft mardrömmar den här veckan om inför tävlingen.. Drömt att jag har åkt iväg tex utan all utrustning & glömt mina tävlingskläder.. Wtf är detta. Skapligt nojjig lär jag va inför Lördag.. Iaf så måste vi åka kl (6?) på morgonen typ.. Kanske tidigare. 2 timmar minst och ta sig dit & jag rider första klassen som startar kl 9.. Vilket betyder att jag måste gå upp halv (5?) ....... Packa allt & fixa de sista även äta frukost , fodra hästarna på morgonen.. Släppa ut ploj i hagen, vilket kommer bli kul att se halv 6 på morgon:P. Tur va finns de mat i den hagen han ska gå i . Lilla plutten vill inte att han ska gå själv.. Ajja , hoppas att Kristins 2 hästar kan komma till oss :).
Slänger upp bild sen om ja fått rätt grejer :).
Ska åka hem ifrån Rasmus nu:) Btw har Rasmus & jag varit tillsammans i över 8 månader nu :) Im SO fucking happy<3
// Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0