snö och is.



Hon är fantastisk!


Tidig morgon för min del, älskling fick sova vidare. Körde halm idag, de gick super och väldigt fort! Sen delade mamma och jag på sysslorna, vilket gjorde att de gick skit fort. SÅ tråkigt när vi inte har ridhus. VEM har lust att lasta och åka 5 min till närmsta ridhus VARJE dag? Inte jag iaf.. Räcker just nu med 25 min till Ekbäcken, för det är dåligt väglag och skit väder..Går knappt att rida hemma heller, banan är isig på de flesta ställen och även att man har brodd är det otäckt att rida ut på isgata! Hoppas de blir lite bättre efter helgen :).

Nu ska jag börja fixa mig lite smått. Fest i kväll och de gillar vi :). Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0