Underbara fredag

Inte så kall Fredag, och det tackar jag för eftersom jag ska vara i stallet mestadels utav dagen :). Precis kommit hem ifrån min underbara pojkvän och nu sitter jag och väntar på att Moa ska vakna så jag kan ringa henne . Skulle blivit en heldag med Helena i stallet, men icke.. Alltid något som ska komma ivägen. Blir som tur i morgon istället:). Hon ska sätta igång Maja efter lång vintervila och ja skulle hjälpa till. Jag ska iaf rida Nimble idag och göra nått med Joker. Får verkligen inte ramla av idag eftersom ja är ny opererad, så Joker från motion ifrån marken tror ja ;).

Mitt paket ifrån hööks har oxå kommit, mamma ska hämta ut de snart :). Gör ett inlägg om de sen(y).

Hitta en skit vacker bild på Helenas häst, Maja stina Robric.

Hon är en klippa!


Besök gärna @ jossfiins.blogg.se  !!


/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0